Τελευταία Νέα :

.... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Συγχωριανούς μου

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019


.... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Συγχωριανούς μου
Θα ήθελα μέσα από αυτό το κείμενο να επικοινωνήσω με τους συγχωριανούς μου, όλους αυτούς που τόσα χρόνια στήριξαν και εμπιστεύτηκαν τις ιδέες μου, αυτούς που συμπορευτήκαμε με κοινό όραμα να κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούσαμε για το χωριό μας και που σε κάποιο βαθμό βάλαμε ένα μικρό λιθαράκι για το καλύτερο, είτε μέσα από το μετερίζι του Πολιτιστικού Συλλόγου του χωριού μας είτε μέσα από τα Δημοτικά δρώμενα.
Είναι πολύ μεγάλη η τιμή και η χαρά μου που πολλοί από εσάς μου έχετε προτείνει να συμμετέχω στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές, ως Πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας του χωριού μας και ευχαριστώ από καρδιάς όλους αυτούς που με εμπιστεύονται για να αξιωθώ μια τέτοια τιμητική θέση.
Όλοι γνωρίζετε ότι, το ενδιαφέρον μου για την ανάπτυξη του χωριού μας σε όλους τους τομείς, είναι ανιδιοτελές και συνεχές είτε ως εκπρόσωπος κάποιας Αρχής (Πολιτιστικής ή Δημοτικής) είτε ως Δημότη Λειανοκλαδίου.
Στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, πολλοί λόγοι, επαγγελματικοί και προσωπικοί, μου αφαιρούν τη δυνατότητα να ανταποκριθώ στην εξαιρετικά τιμητική πρόταση να συμμετάσχω στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές.
 Όσοι τόσα χρόνια μοιραστήκατε μαζί μου το κοινό όραμα για το καλό του χωριού μας γνωρίζετε ότι σαν Δημότης Λειανοκλαδίου κάνω και θα κάνω πάντα ότι περνάει από το χέρι μου για την πρόοδο του αγαπημένου μας τόπου.
Ευχαριστώ από καρδιάς τους συγχωριανούς μου και δηλώνω ΠΑΡΩΝ σε όσα μπορώ να συνεισφέρω με την ιδιότητα του Δημότη στο αγαπημένο μου χωριό.


Μετά Τιμής.

Νίκος Στεφανής


Share this Article on :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © LIANOKLADI NEWS Published by lianokladinews | Designed By Internet Solution